Tatilden Dönüüüş - Amaç ?

2011-08-01 15:31:00

Selamlaaaaaaaaaaaaar.Sonunda tatilden döndüüm.Tatil süper geçti.Yolculuklar benim için her zaman kötü geçer o ayrı.Daha yeni sezona yeni geçmişken tatile gitmek hiç hoş olmadı biliyoruum.Ama telafi edicem.Birazdan direk paylaşımlara geçicem.

Panele girince 67 yorum geldiğini gördüm.İyi güzel ama bazı yorumlara çok sinir oldum.Amaç ne anlamıyorum.Bakın o yorumlardan bazıları.

Çok önceden, blogu yeni açtığım sıralar denilebilri.Mileyi eleştirmek için şöyle bi yazı yazmıştım.

Yine ilk yazdığım sıralarda şu şekildebi yorum gelmişti.

 

Yazan asdzblog

bnc miley in giydiği kıyafetler çok uyumlu sade bir bady ile cafcaflı bir etek ama eğer senn dediğin gibi ikiside pullu veya süslü olsaydı düğüne veya baloya gidiyor gibi olmazmıydı sence aleyna.. ama bence takıları fazla takıp takıştırmış hem o kıyafetle de bakkala gideni de görmedim hiç!

Yorumun ne kadar aptalca olduğunu söylememe gerek var mı bilmiyorum.Kendi düşünceme göre yorumladım.O da kendi fikrini söylemiş.Tamam sorun yok . Ama bide 29 Temmuz 2011'de gelen yoruma bakın.

Bende alttaki yorum yazan arkadaşıma katılıyorum,miley modayı takip eden en iyi ünlülerden biri ve herkes onun giyimini beğeniyor başka blog veya sayfaları gezmiyorsunuz sanırım bütün dünya miley'nin modasına bayılıyor.Ve gittiği davete görede çok normal giyinmiş.O nereden nasıl giyineceğini bilen akıllı bir kız kendini modaya modayıda kendine yakıştırmayı beceriyor yukarıda fazla verdiğin ünlülerden daha güzel giyindiğine eminim aç bak bir bakalım başka bir sayfaları onlar miley hakkında ne diyor tek olumsuz konusan blog sensın barı once bı arastırma yapsaydın be guzelııım

Bu yorum dünyanın en saçam yorumu seçilebilir heralde.Kız resmen bana git bi blogu aç da araştır falan diyo ya ! Adı üstünde bunun adı 'eleştiri'.Herkes birini kendine göre eleştirir ve ben kendime göre eleştirdiysem başka bi bloga özenerek falan araştırmam.Zaten bu çok saçam olur.Zaten yol yorgunuyum bide uğraştığım şeylere bakın ya .Diğer yorumları onaylayıp size göstermiyorum bile.Hakaret hakaret üstüne.Amacınız ne sizin ? Justdance'ye de aynısını yapmıştınız çok önceden.Bizim milletimiz böyle işte.Diğer yabancı bloglarda adamlar ne kadar sert eleştiriyolar.Küfür hakaret küfür hakeret.Gıkını çıkaran yok.Çünkü adamlar eleştirmenin ne demek olduğunu biliyolar.Sizde böyle yapın.Alkışlıyorum sizi.Teşekkür ederim.

Diğer yorumları blog sahipleri rezil olmasın diye koymuyorum.Bidaha bunlarıda koymam zaten.Umrumda bile değilsiniz..

ALEYNA

0
0
0
Yorum Yaz